פיצול עמלות למספר גורמים, הפתרון המנצח לבתי סוכן 

פיצול עמלות למספר גורמים, הפתרון המנצח לבתי סוכן 

המערכת של "בריאות פלוס" היא פתרון מנצח עבור בתי סוכן וסוכני ביטוח. המנגנון הטכנולוגי יודע לייצר פיצול עמלות ללא הגבלה (ולא רק עד 2 פיצולים).

  • קליטת סוכנים ללא הגבלה
  • שימוש במנגנון פיצול עמלות המסוגל לתגמל את כל המעורבים במכירה וכן ולתגמל את הסוכן / בעל הסוכנות
  • ללא צורך בתחשיבי פיצול עמלות בגיליונות Excel מיושנים

מעטפת לבתי סוכן

השינויים בענף הביטוח הם משמעותיים. הרפורמה שינתה את חוקי המשחק.
בית סוכן צריך להעניק מעטפת כוללת לסוכן הביטוח ולמקד את הסוכנים בשירות ומכירות.
כחלק ממגמת העצמת בתי סוכן, "בריאות פלוס" בנתה מנועי צמיחה ייחודיים. תכליתם של מנועי צמיחה אלו היא יצירת בידול ויתרונות תחרותיים, במקביל לשיפור מתמיד בניהול תהליכים. יתרון משמעותי נוסף הוא מנגנון טכנולוגי לפיצול עמלות ללא הגבלה.

מוצר מנצח להגדלת הרווחיות לכל הגורמים

כתב המנוי החדשני שיצרנו כולל מגוון כיסויים משפרי חיים. אין צורך בחיתום, אין צורך בהצהרת בריאות והתחייבות היא להחזר כספי  מהיר במיוחד – עד 5 ימי עסקים במקרה של תביעה.
כל זה קורה בעזרת Connect AI, מערכת טכנולוגית מתקדמת שפיתחנו עם חברת Novidea.

המערכת מבוססת על ניטור טכנולוגיות AI/BI (בינה מלאכותית ובינה עסקית). היא בנויה על פלטפורמת Salesforce  CRM- היוצרת שקיפות בתהליכי העבודה, כולל מערך פיצול עמלות מרובות (לא עוד שני פיצולים או שלושה לכל היותר).  אין עוד צורך בתחשיבי פיצול עמלות בגיליונות Excel מיושנים, ולמעשה ניתן לתגמל את כל מי שפעל לטובת סגירת העסקה- את נציגת המכירות, את סוכן הביטוח, את מנהל בית הסוכן ועוד. בנוסף, לרשות מנהל בית הסוכן system user של שליטה ובקרה מלאה.

גידול במגמת הצטרפות סוכני ביטוח לבתי הסוכן

בשנים האחרונות אנו עדים למגמת גידול בפעילות בתי הסוכנים.
לצמיחה הזו ישנם מגוון גורמים, כאשר הגורם המרכזי הוא העלויות התפעוליות והניהוליות.

  • ניהול התפעול – בית סוכן יוצר חיסכון במשאבי זמן, עלויות שכירות, תשלומים נלווים לשכירות (ארנונה, חשמל וכו'), חדרי ישיבות, מימון, כח אדם ועוד.  המוצר המנצח של "בריאות פלוס" – כתב מנוי בריאות ייחודי ומערכת מגה-טכנולוגית, מעניק כלי נוסף וחשוב למיקוד הסוכן, לשיפור השירות ולהגדלת הרווחיות בהווה ובעתיד.
  • שיווק דיגיטלי – בית סוכן מעניק מעטפת דיגיטלית –  אתר אינטרנט, קמפיינים במדיה החברתית, ניוזלטרים ורשימות תפוצה. המערכת שלנו משביחה את הטיפול בלידים מקצה לקצה והופכת אותם מליד למכירה הלכה למעשה.
  • עמלות משופרות – בתי סוכן כקולקטיב יוצרים הסכמים עם חברות הביטוח ובתי השקעות מרכזיים. בעזרת "בריאות פלוס", חברה מובילה בתחום כתבי מנוי, ניתן להגיע לרווחיות, עמלות, תנאים משופרים ופיצול עמלות ללא הגבלה.

"בריאות פלוס" יצרה עבור בתי הסוכן, סוכנויות הביטוח והסוכנים מערכת מתקדמת, המשלבת טכנולוגיה פורצת דרך עם מוצר ייחודי. אל תישארו מאחור.

דילוג לתוכן