כתב מנוי בריאות, איכותי, מקיף ויעיל לכל אחד

כתב מנוי בריאות, איכותי, מקיף ויעיל לכל אחד

כיסויים מגוונים

כתבי המנוי של חברת "בריאות פלוס" מספקים כיסויים רפואיים משלימים ייחודיים, הרבה מעבר לכיסויים הבסיסיים הקיימים.

השליחות שלנו

בריאות הציבור היא השליחות שלנו. שנים רבות אנו עוסקים בתחום ודוגלים בתפיסה של מתן פתרונות היכן שיש חוסר מענה ראוי לבדיקות וצרכים השגרתיים. בפועל, אנחנו נותנים מענה המתמקד בחיי היום יום, בכל אותן בעיות הפוקדות את כולנו מעת לעת, ואשר עד עתה לא היה להן מענה.

"בריאות פלוס" מובילה את השינוי

מתוך הבנה עמוקה שהחיים עצמם הם בדברים הקטנים, אלו הפוגעים באיכות החיים, לפעמים אפילו בחיים עצמם, בחרנו לשנות. בסופו של דבר, אנשים זקוקים לפיזיותרפיה, לרפואה משלימה או התייעצות עם רופא. לחלק גדול מהדברים האלו פשוט לא היה מענה מספק. אנחנו מאמינים שכתבי המנוי שלנו נותנים מענה רלוונטי לכל אחד ואחת. השירותים נחוצים, הבחירה חופשית והמחיר הוגן. מהפיכה של ממש.

שירותים עיקריים

התייעצות עם רופאים מומחים בכל תחום, בדיקות אבחנתיות ללא רשימה סגורה, סל הריון מורחב, בדיקות סקר תקופתיות, רופא עד הבית, טיפולים משלימים ועוד

ללא חיתום וללא הצהרת בריאות

כן, זו לא טעות. לכתבי המנוי של "בריאות פלוס" ניתן להצטרף בכל גיל ובכל מצב בריאותי, ללא הצהרת בריאות וללא החרגות. השירותים שלנו מעניקים כיסויים מגוונים ממש לכל מי שצריך אותם.

החזר הוצאות בתוך חמישה ימי עסקים

הייחוד של כתבי המנוי של בריאות פלוס הוא במתן ההחזר הכספי המהיר, במתן חופש ללקוח בבחירת נותן השירות (גם רופאים) וללא מגבלת ספקים. את ההחזר בגין הטיפול / בדיקה / ייעוץ שקיבלתם תראו בחשבון בתוך חמישה ימי עסקים בלבד.

"בריאות פלוס" היא התגלמות החזון המקצועי שלנו, האני-מאמין שלנו. אנחנו כאן כדי לקיים את החזון הזה הלכה למעשה, עבורכם.

דילוג לתוכן