בריאות פלוס, אתם בוחרים, את הרופאים המומחים!

בריאות פלוס, אתם בוחרים, את הרופאים המומחים!

"בריאות פלוס" מספקת שירות של כתבי מנוי נחוצים, ביעילות, מקצועיות, בעלות שווה לכל כיס ובכל מקום בארץ.

כתבי המנוי של חברת "בריאות פלוס" מעניקים מעטפת מגוונת, מותאמת אישית, רחבה ומקיפה.

בזכות כתבי המנוי שלנו תוכלו לבחור את השירות הנכון לכם אישית, במקום שבו תבחרו ובזמן שאותו תבחרו. אתם בוחרים, אתם מחליטים. ללא מגבלה בבחירת הרופאים או נותני השירות, ללא הגבלת מכונים. הכל לבחירתכם.

הייחוד של כתבי המנוי של בריאות פלוס הוא במתן החזר כספי המהיר, במתן חופש ללקוח בבחירת הרופא (ללא מגבלת ספקים) וכמובן ללא הצהרת בריאות. חתימה על הצהרת בריאות היא הליך בירוקרטי שעלול לפגוע במבוטח ולמנוע ממנו קבלת טיפול. לכן אנחנו ב"בריאות פלוס" מדלגים על השלב הזה. אצלנו פשוט לא תצטרכו לחתום על הצהרת בריאות, ללא קשר לגיל שלכם או למצבכם הרפואי. אין דבר שיעמוד ביניכם לבין הטיפול שאותו תרצו לקבל.

"בריאות פלוס" הוקמה על ידי תמיר ינקוביץ ואיציק סימן טוב, בעלים של סוכנות ביטוח מובילה, כשמאחוריהם 20 שנות ניסיון בענף הביטוח הפרטי והכללי בארץ ועשרות אלפי לקוחות מרוצים. תמיר ואיציק מאמינים שכל אדם זקוק למעטפת רחבה, בכל הרגעים בחייו. האמונה הזו היא השליחות שלהם. "בריאות פלוס" היא הגשמת השליחות.

כתבי השירות של "בריאות פלוס" הם ייחודיים בתחומם ומתבססים על ניסיון רב-שנים עם אלפי לקוחות. ההיכרות המעמיקה עם הצרכים, הבעיות והתרחישים הבלתי צפויים בחיי היום-יום, היא שסייעה לנו בכתיבת כתבי השירות שלנו. המוצר שבנינו לא רק נחוץ לכל אדם, אלא גם נגיש וזמין לכולם.

דילוג לתוכן