סוכן ביטוח? להזניק את סוכנות הביטוח שלך קדימה!

סוכן ביטוח? להזניק את סוכנות הביטוח שלך קדימה!

מוצר מנצח בשילוב טכנולוגיה מתקדמת

סוכני הביטוח בארץ ובעולם עוברים טרנספורמציה דיגיטלית ונפתחים לעולמות החדשנות הטכנולוגית.

המוניטין, ארגז הכלים, הניסיון והידע הנצבר בעולמות הביטוח בישראל, העניקו למומחי המחשוב והאנליזה של "בריאות פלוס", את היכולות לייצר מערכת ייחודית שהיא "מכונת הצלחה". תפקידה של המערכת הוא הוא לספק מענה הוליסטי טכנולוגי לניהול תהליכי העבודה בקרב סוכני הביטוח. כל זאת קורה בעזרת מערכת ידידותית, גמישה ונוחה להבנה.

"בריאות פלוס" פיתחה מומחיות  טכנולוגית ייחודית המתאימה כמו "כפפה ליד"  לסוכני הביטוח בישראל. בשילוב כתב המנוי, שהוא למעשה מוצר ייחודי, נולד "השילוב המנצח". השילוב הזה הוא החזון, הלב והמהות של "בריאות פלוס".

הפלטפורמה, שהושקעו בה מאז 2018 מיליוני שקלים, פותחה בשיתוף חברת Novidea . המערכת מאפשרת רווחים מקסימליים לסוכן הביטוח, תוך מתן מוצר איכותי ושירות יעיל במיוחד ללקוח. ברמה הטכנית, המערכת מבוססת על ניטור טכנולוגיות AI/ BI, והיא פרי יצירה של תוכנת העל  Salesforce CRM.

המערכת הבלעדית של "בריאות פלוס", מסייעת להפוך ליד גולמי ללקוח פעיל וארוך טווח. היא עושה שימוש מקסימלי במידע הקיים בסוכנות הביטוח, משפרת את ניהול התקשורת השוטפת עם הלקוח הפוטנציאלי, מנהלת מעקב מקוון אחר סטטוס הטיפול בו ואף מנהלת את שלב הפקת כתב המנוי.

התייעלות, חסכון, רווחיות

במציאות המשתנה, סוכני הביטוח המובילים מבינים היום, יותר מתמיד, מהי כוחה של הטכנולוגיה למיקסום יכולות המכירה. סוכנויות שלא יבינו את הדינמיקה בטווח המיידי, ימצאו את עצמן מהר מאד מחוץ למשחק.

תפעול – שדרוג יכולות כוח האדם והבאתם לכדי מצוינות לפי משימות מוגדרות.

שירות – שדרוג השירות, מתן הצעה ייחודית, מענה לצרכים בזמן מהיר הכולל תשלום לפי משימות.

מכירה – הגדלת מכירות והגדלת רווחיות.

מקסום הדאטה – יכולת התאמת הדאטה לנציג מכירות, יכולת אסטרטגית לייצר מדאטה קיימת מכירות, הכנסות, רווחיות.

מקסום הפוטנציאל – באמצעות ה"מכונה העוצמתית" של בריאות פלוס נוצר מצב של מקסום פוטנציאל פעילות סוכן הביטוח: מאתגרים להזדמנויות, מסיכונים לסיכויים, מסוכנות ביטוח מתנהלת לסוכנות יוזמת ומנהלת.

אינטראקציה דיגיטלית 360 – הפלטפורמה הטכנולוגית מוסיפה ומספקת משוב בכל רגע נתון על סטטוס התהליכים ומצב המכירה. התהליך הסינרגטי יוצר אינטראקציה מעגלית מלאה בתהליכי העבודה, תוך גמישות ושילוב בין פלטפורמות עבודה. התהליך כולל מערך שלם של ניתוחי מידע ואנליזות בזמן אמת, המשקפות בכל רגע נתון את מדדי המכירה והרווחים של הפעילות בסוכנות הביטוח. מבחינת הסוכנות, מדובר ב- 365 ימים של שדרוג, שיפור ומכירות.

דילוג לתוכן