עד כמה משמעותיים כתבי המנוי שלנו לספורטאים?

עד כמה משמעותיים כתבי המנוי שלנו לספורטאים?

עולם הספורט הופך גם הוא לתובעני, תחרותי יותר ויותר. ספורטאים בכל הענפים ובכל הגילאים – מילדים ועד בוגרים – משקיעים מאמצים פיסיים רבים, מתמודדים מול אתגרים מנטליים ומקבלים כלים לחיים. הרווחים בעיסוק בספורט הם רבים –  עבודת צוות, התפתחות אישית, עמידה באתגרים, יציאה מקשיים, התמדה ועוד.

עם העלייה בעיסוק בספורט, חלה עלייה גם ברמת היכון ובהיקף הפגיעות הגופניות. העיסוק הספורטיבי דורש היום מעטפת אבחונית וטיפולית משמעותית, מקצועית ומהירה.

חברות הביטוח וקופות החולים, מספקות מענה חלקי בלבד לספורטאי מקצועי ( או חובבן פעיל) הנדרש לעמוד בעומס פיסי רב.

בעוד שצילום רנטגן הוא בדיקה שקל יחסית לבצע, הרי שבדיקות אבחנתיות כמו  CT או MRI, טיפולי פיזיותרפיה, או טיפולים במרפאות כאב, עשויים לדרוש זמני המתנה ארוכים ביותר. באופן זה, לא רק שהספורטאי מושבת מפעילות שבועות ואף חודשים, אלא  שעלול להיגרם לו נזק בלתי הפיך בהיעדר אבחנה וטיפול.

לספורטאי מקצועי, גם בגילאי הילדים והנוער, אין את הזמן (והרבה פעמים גם לא הסבלנות) להמתין מספר חודשים לבדיקה פשוטה, מספר שבועות לקביעת תור לפיזיותרפיה, או זמן ממושך אף יותר לטיפול במרפאת כאב או תא לחץ. "בריאות פלוס" מעניקה את המענה לכל אלה, ואף יותר.

כתבי המנוי של "בריאות פלוס" נותנים מענה מדויק ויעיל בדיוק במקומות אלה.

בדיקות אבחנתיות, ייעוץ עם מומחים, פיזיותרפיה, הידרותרפיה או רפואה אלטרנטיבית – לספורטאים והספורטאיות של "בריאות פלוס" יש כיסוי מלא ומהיר, כאן ו(כמעט) עכשיו.

דילוג לתוכן