מהו כתב מנוי? מה חשוב לדעת?

מהו כתב מנוי? מה חשוב לדעת?

כתב המנוי של "בריאות פלוס" מעניק מגוון כיסויים, הכוללים החזר כספי בעבור הוצאות לא צפויות, שעלולות לטלטל את השגרה שלכם ושל משפחתכם. כתב המנוי הנו בעלות חודשית נמוכה ושווה לכל כיס.
הלכה למעשה, כתב מנוי הינו מסמך הכולל כיסויים ותנאים משלימים, המסופקים על ידי נותני שירות שונים.

כתבי המנוי של "בריאות פלוס" כוללים בתוכם שירותים מיוחדים ומותאמים למגוון מקרים, רבים מהם כלל אינם קיימים בחברות הביטוח וייחודיים לכתבי המנוי שלנו.
כיום נמכרים כתבי מנוי בנפרד מפוליסות ביטוח וניתן לרכוש אותם ישירות.

כתב מנוי בתחום הרפואה:

בתחום הרפואה ישנם כיום כמה כתבי מנוי מקובלים, הכוללים בין היתר כיסויים הכוללים:

● טיפולים ושירותים של רפואה משלימה.
● ייעוץ עם רופא מומחה.
● ביקור רופא בביתכם.
● בדיקות אבחנתיות .
● טיפולי פיזיותרפיה, הידרותרפיה.
● טיפולי תא לחץ.
● בדיקות סקר מנהלים.
● שירותים רבים ומקיפים נוספים.

הידעתם? לקוחות "בריאות פלוס" נהנים מכיסוי של כתב מנוי המעניק להם, בין היתר, ייעוץ עם רופא מומחה, טיפולי פיזיותרפיה והידרותרפיה, אימון מנטלי, בדיקות אבחנתיות מהירות, רפואה משלימה, מעקב הריון מקיף ועוד. השירותים מהירים, מתאפשרים פנים אל פנים או באופן מקוון, זמינים וכוללים בעלי מקצוע  מהשורה ראשונה.  

מה חשוב לדעת על כתבי מנוי? כאמור, כתבי מנוי של "בריאות פלוס" מעניקים מעטפת מגוונת, מותאמת, רחבה ומקיפה.

כתבי המנוי המגוונים של "בריאות פלוס" מאפשרים לכם לבחור את השירות הנכון לכם, במקום ובזמן שנוח לכם, ללא הגבלה בבחירת הרופאים או המכונים אליהם אתם יכולים לפנות.

לכתבי המנוי של "בריאות פלוס" ניתן להצטרף בכל גיל ובכל מצב בריאותי, ללא הצהרת בריאות וללא החרגות. השירותים שלנו מעניקים כיסויים שאינם נכללים בתוכניות חיצוניות שונות או בפוליסות הביטוח השונות.

הייחוד של כתבי המנוי של "בריאות פלוס" הוא במתן ההחזר הכספי המהיר, במתן חופש ללקוח בבחירת הרופאים (ללא מגבלת ספקים) ובפשטות קבלת השירות והגשת התביעות.

החזר כספי לכיסוי ההוצאות שנגרמו יעשה ללא מילוי טפסי תביעה מסורבלים, ללא בירוקרטיה ארוכה ומיותרת, ללא אותיות קטנות ועד 5 ימי עסקים בלבד!

כתבי המנוי של "בריאות פלוס" הם מוצר הדגל שלנו. השקענו רבות בפיתוח שלהם – הן ברמה הכיסוי, הן ברמת הנגישות הטכנולוגית והן ברמת השירות. אנחנו מאמינים בכל ליבנו שכל אדם וכל אישה במדינת ישראל צריכים לרכוש את כתבי המנוי שלנו, לקבלת כיסוי מיטבי ושקט נפשי.

דילוג לתוכן