הצטרפו לסוכנויות הביטוח שמרוויחות בגדול!

הצטרפו לסוכנויות הביטוח שמרוויחות בגדול!

כתבי המנוי בעידן טכנולוגיות בינה מלאכותית AI ובינה עסקית BI

חברת "בריאות פלוס" היא חלוצה טכנולוגית. מתוך הבנה של צרכי השוק העכשוויים והעתידיים היא פיתחה מערכת טכנולוגית חדשנית, שמטרתה שדרוג ושיפור תהליכים בתחום מכירת שירותי בריאות משלימים.
המערכת המתקדמת של "בריאות פלוס" מספקת מגוון שירותים ופתרונות טכנולוגיים ללקוחות פרטיים, מעסיקים, סוכני ביטוח ולקוחותיהם. העובדות בשטח מוכיחות שהמערכת מסייעת במיקסום מכירות, מיקסום רווחיות, פרודוקטיביות ושירות לקוחות.

זהו מוצר ייחודי – כתב שירות מהפכני בשילוב פלטפורמה טכנולוגית, אשר הלכה למעשה תורם לשיפור את השורה התחתונה בסוכנות הביטוח.

  • מערכת הניהול והשימוש במידע – המערכת הייחודית של "בריאות פלוס" מסייעת בניהול ושימוש במידע קיים בתחום מכירת כתבי מנוי. הדגש הוא על יכולת הניתוח של המערכת בזמן אמת והשקיפות שהיא מביאה.
  • היתרונות של מערכת "בריאות פלוס" מבוססים על טכנולוגיה שפותחה במשך מספר שנים עם חברת Novidea בעלות של מיליוני שקלים. מתוך שימוש במידע קיים, המערכת מסוגלת להתאים מוצרים אישית למבוטח, להגדיל מכירות ופרודוקטיביות, ולשמר קשרים עם הלקוחות בעתיד הקרוב והרחוק.
  • פלטפורמת ניטור טכנולוגי וניתוח נתונים – המערכת של "בריאות פלוס" היא פלטפורמת ניטור טכנולוגי וניתוח נתונים, ועושה שימוש במערכות טכנולוגיות מתקדמות מבוססות על AI/BI (בינה מלאכותית/בינה עסקית).
  • שימוש ב Salesforce CRM  – הפלטפורמה מבוססת על Salesforce CRM., אשר הינה מערכת ניהול קשרי לקוחות פופולרית, המשמשת לשיפור תהליכי העבודה והשירות ללקוח.
  • שיפור מכירות ושימור לקוחות – תכנון וניהול תהליכי מכירות ושימור לקוחות בסוכנויות ביטוח בינוניות, קטנות או גדולות, הם לב ליבה של המערכת שפיתחנו. המערכת מספקת המלצות לסוכנים, מפיקה דוחות בזמן אמת ובעלת יכולת לניתוח מידע קיים ומתן המלצות ותחזיות.
  • בניית מערכת יחסים עם הלקוח – המערכת שמה דגש על בניית מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוח, הקפדה על קשר רציף ומתמשך והתאמת המוצרים לצרכיו המשתנים.
     
  • תהליך סינרגטי מתקדם – המערכת מבצעת סינרגיה מתקדמת המשלבת את תהליכי הפעילות ומתייחסת אליהם הן בנפרד והן כמכלול. היא לוקחת בחשבון את גורמי התפעול, המכירות, השירות ואת חווית הלקוח  ויוצרת תהליך אינטגרטיבי יעיל ופרודוקטיבי.
  • מערכת טכנולוגית לתמיכה בלקוחות – המערכת בנויה כך שהיא מספקת שירותים מתקדמים לסוכן הביטוח וללקוחותיו.
  • תהליך מהיר ואיכותי למכירה רחבה של מוצרי ביטוח – המערכת מותאמת לתהליכי מכירה רחבים של מוצרי הביטוח וליצירת כתבי שירות ומנוי בריאות בצורה יעילה ואיכותי, הן מצד הלקוח והן מצד הסוכנות.
  • התממשקות עם מרכזים ומומחים בתחום הבריאות הפרטית – המערכת מאפשרת קשר יעיל ורציף עם מרכזי שירות ללקוחות, המתמחים בתחום הבריאות הפרטית ומעניקים להם שירותים בתחום.  
  • החזר כספי מהיר במקרה של תביעה –  פתרון תביעות והחזר כספי מהיר.  במקרה של תביעה הכסף יופקד בבנק בתוך חמישה ימי עסקים.
  • שיפור איכות השירות והתהליך הארגוני בקרב סוכני ביטוח – המערכת מבצעת שיפורים בסוכנות, תוך מיקוד בבעיות נקודתיות בסוכנות.
  • הצלחה שמוכיחה את עצמה – מאות סוכני ביטוח כבר נהנים מיתרונות המערכת, משיפור הקשר עם הלקוח, מייעול חוויית המשתמש ומעלייה ברווחיות. אל תישארו מאחור.
דילוג לתוכן