כתב מנוי ייחודי
הרחבה מקסימלית לכיסויים רפואיים משלימים.
כל רופא מומחה שתרצו
תור בתוך 4 ימים!
בדיקות אבחנתיות תוך 4 ימים
MRI / CT / PET-CT
שקופית קודמת
שקופית הבאה

כיסויי בריאות למה כדאי אצלנו?

אין צורך בהצהרת בריאות, ניתן להצטרף בכל גיל ובכל מצב בריאותי, ללא הצהרת בריאות וללא החרגות!
קבלת החזר כספי במקרה של תביעה עד 5 ימי עסקים!

כתבי מנוי בריאות מקיפים

טיפולי רפואה משלימה

באמצעות כתבי השירות של חברת "בריאות פלוס", תהנו משלל טיפולים אלטרנטיביים מקצועיים. רפואה סינית, התאמות תזונה, צמחי מרפא, תמציות פרחי באך ועוד, לטיפול במגוון רחב של מצבים בריאותיים – החל מתחזוקת גוף רעננה ועד לטיפול בכאבים.

התייעצות עם רופאים מומחים

החופש לבחור בכל מומחה – התייעצות עם רופא מומחה בפגישה פנים אל פנים. הכיסוי הייחודי של "בריאות פלוס" מעניק לכם שירותי ייעוץ, כולל חוות דעת שנייה, עם רופאים מומחים ללא הגבלה. פרופסורים, מנהלי מחלקות, סגני מנהלי מחלקות, בפגישה אישית או מבלי לקום מהכורסה.

ביקור רופא עד הבית

הזמנת רופא לביתכם, בנינוחות, ברוגע ובבטחה.
כך תוכלו להימנע מהגעה לקופת החולים או בית החולים, מחשיפה לחיידקים ומחלות או מהמתנה מתישה. שירות רופא עד הבית של "בריאות פלוס" יאפשר לכם ליהנות מטיפול מקצועי ומסור בביתכם, במקסימום נוחות.
קישור למרפאות נותנות השירות

בדיקות אבחנתיות

בדיקות אבחנתיות מעמיקות במכשור רפואי טכנולוגי יקר, ללא המתנה של חודשים וחשש להתדרדרות רפואית. בתוך 4 ימים בלבד, בתור אקספרס (תהיו במכונים פרטיים מתקדמים לבדיקת MRI בדיקת CT בדיקת PET-CT- בדיקות אבחנתיות המספקות מידע רפואי אסטרטגי על מצב המטופל, וחיוניות מאוד להמשך הטיפול בו.

טיפולי פיזיותרפיה, הידרותרפיה

טיפולי הידרותרפיה הנם טיפולים המבוצעים במים ומנצלים את כוח הציפה של המים לטיפול בגוף ובנפש. טיפולים אלו יעילים להקלה במגוון סימפטומים ומשפרים משמעותית את כושר התנועה והיכולת לשאת משקל.
טיפולי פיזיותרפיה לחיזוק שריר ושלד, לטיפול בכאבים, מגבלות בתנועה, פציעות ספורט ושינויים פיזיולוגיים.

טיפולי תא לחץ

העלאת רמת החמצן בגוף ע"י תאי לחץ מתקדמים דמויי צוללת. הטיפול בתא-לחץ הוא בעל השפעה חיונית על הגוף. הוא משפיע על יצירת כלי דם חדשים, זירוז ריפוי פצעים קשיי-ריפוי, זירוז היווצרות רקמת עצם חדשה, הכחדת זיהומים, הפחתת נפיחות ובצקות, הפחתת נזק מרעלים שונים, ריבוי תאי גזע ומעבר שלהם לאזור ספציפי, יצירת נוירונים וכלי דם חדשים, עלייה בכמות המיטוכונדריות ושיפור המטבוליזם ברמת התאים.

בדיקות הריון מורחב

כתבי המנוי של "בריאות פלוס" מעניקות מגוון בדיקות מקיפות, אשר מטרתן לוודא את בריאות העובר ולתת להורים המצפים שקט נפשי.

לפני ההיריון, ניתן לבצע בדיקות גנטיות לשלילת מומים ונשאות גנטית אצל ההורים העלולה לסכן את העובר. במהלך ההיריון ניתן לבצע מגוון בדיקות ובכללן: בדיקות אולטרסאונד, בדיקות דם, נוגדנים למחלות העלולות לסכן את העובר, בדיקת סיסי שלייה לאיתור מחלות גנטיות וכרומוזליות, בדיקת שקיפות עורפית להערכת סיכון לתסמונת דאון, סקירת מערכות מוקדמת להערכת התפתחות, חלבון עוברי להערכת מומים במוח, סיכון לתסמונת דאון וסיכון למומים בתעלת העצבים, בדיקת מי שפיר לאיתור מומים ומחלות גנטיות, סקירת מערכות, העמסת סוכר ונוגדנים, אולטרסאונד מעקב גדילה, תרבית  GBS ובדיקת ניטור עוברי.

בדיקות סקר מנהלים לכל עובד

כדי לוודא שמצב בריאותכם תקין, מומלץ לבצע מדי שנתיים בדיקות סקר. אלו בדיקות הסוקרות את תפקודי הגוף השונים: מערכת הלב וכלי הדם, ראיה, שמיעה, ומערכות נוספות על פי הצורך. מטרת הבדיקות הינה לגלות גילוי מוקדם של מחלות בראשית היווצרותן, טרם הופעת הסימפטומים. כך ניתן לטפל במחלה מראשית היווצרותה ולמנוע התדרדרות.

שירות פרטי במרפאה

כתבי המנוי של "בריאות פלוס" מאפשרים לכם ליהנות משירות פרטי, במרפאה לבחירתכם, באזור שנוח לכם ובזמן המהיר ביותר.

קישור למרפאות

מעטפת כיסויים מגוונת

מעטפת כיסויים רחבה, מותאמת אישית ומקיפה. הלקוח מקבל את השירות שהוא צריך, מנותן השירות שהוא זקוק לו ומקבל החזר מהיר. רופא, פיזיותרפיסט או דיקור סיני – הלקוח בוחר בהתאם לצורך, במגוון כיסויים רחב וייחודי.

תוקף כתב המנוי

יתרון כתב השירות של "בריאות פלוס" הינו בתוקף לכל החיים. 

צפייה בכתבי המנוי בריאות פלוס - אפשרות הורדה

רשימה חלקית של שירות רופא עד הבית לבחירה

* למען הסר ספק, הרשימה אינה רשימה סגורה ולחברה אין קשר עסקי מועדף עם נותן שירות כזה או אחר.

רשימה חלקית של שירות פרטי במרפאה לבחירה

* למען הסר ספק, הרשימה אינה רשימה סגורה ולחברה אין קשר עסקי מועדף עם נותן שירות כזה או אחר.

כתבי המנוי עם כל היתרונות

ללא
תקרת גיל

ללא
צורך בחיתום

ללא
הצהרת בריאות

החזר כספי עד 5 ימים מהתביעה

דילוג לתוכן